תמ"י – תכנית מינוף יזמות | בסיסית

בתי ספר רבים כבר יודעים לדבר בשפה של חלומות והגשמתם. מנהלים שיודעים להבחין בנקודה משמעותית עבורם ולייצר את הדרך המדוייקת להגשמתה. בין אם מדובר בבתי מדרש משודרגים ומכובדים, חדרי מוזיקה, פינות חי מושקעות, או פרוייקטים חינוכיים, אתגרים עם צוות, עם הורים ועוד. אבל איך עושים את זה? איך יודעים לדייק את החלום, את הפרוייקט או האתגר הנכון, ויותר מזה - איך יודעים בכלל להגשים אותו? הקניית השפה הנכונה לדיוק, פירוק ובניית הנקודות בהם נרצה לפעול – היא כלי חשוב בעולמם של מנהלי בתי הספר – ואנחנו כאן עבורכם לטובת מטרה זו.

מספר במאגר גפ"ן: 30099 | שם תכנית: תמ"י – תכנית מינוף יזמות | בתתי הסלים יועץ ארגוני- פיתוח מקצועי, ייעוץ, ליווי והדרכה ומענים חברתיים, ערכיים וקהילתיים

מה כוללת התכנית?

16 שעות ייעוץ וליווי מקצועי עם כלים ללימוד והטמעה
בירור ודיוק נושא משמעותי שלא בא לידי ביטוי מספק
פירוק הנושא ויצירת תכנית עבודה
יצירת תמונת עתיד קונקרטית וביצועית לחצי שנה הקרובה והלאה

מלאו את הפרטים והזניקו את בית הספר שלכם!

צועדים קדימה!

התכנית הבסיסית של תמ"י – תכנית מינוף יזמות, היא השלב הראשון בתהליך של מיקוד העבודה הניהולית של המנהל/ת באחד מנושאי הליבה המעסיקים ביותר בבית הספר. והיא בנויה כתהליך למנהלים המוכנים לעשות את הצעדים הראשונים לעבודה יישומית מבוססת תכנית עבודה ברורה.

תוכן אקורדיון

בו נבחר יחד נושא אחד המשמעותי ביותר למנהל/ת שאינו מגיע לידי ביטוי מספק. הנושא ייבחר מתוך 13 נושאים השייכים לאחד ממעגלי החזון המרכיבים ומשפיעים על בית הספר.

נפרט אותו לכדי נקודות מדוייקות לתכנית העבודה באמצעות מטרות ויעדים, כמותיים ואיכותניים. באמצעות כלי בקשה חמ"ה המבוסס פסיכולוגיה חיובית

מתוך עבודת העומק נייצר תמונת עתיד קונקרטית וביצועית לתקופה של עד חצי שנה עם תכנית עבודה אשר ניתן באמצעותה לייצר את התהליך בבית הספר ואף ליישמו בנושאים אחרים.

מה המטרה שלנו?

ניהול בית ספר זה הרבה יותר מתפקיד חינוך. ניתן להקביל את העבודה לניהול חברה עם 30-100 עובדים המשפיעה באופן ישיר על מאות תלמידים. על מנת לייצר מציאות של מוסדות איכותיים ומקצועיים המנוהלים בצורה טובה ומקצועית תוך הגשמת חלומות חינוכיים, יוזמות, פיתוח וניהול צוות מיטבי – ישנה חשיבות רבה להטמיע את השפה הניהולית-ארגונית וליישמה בשטח.

התכניות שלנו בתחום הליווי – עוסקות בדיוק בזה, טיפוח מקצועי של מנהלי החמ"ד אשר ישפיעו באופן ישיר על התלמידים הרבים בכל החינוך הממלכתי דתי בישראל.