תמ"י – תכנית מינוף יזמות | מורחבת

בתי ספר רבים כבר יודעים לדבר בשפה של חלומות והגשמתם. מנהלים שיודעים להבחין בנקודה משמעותית עבורם ולייצר את הדרך המדוייקת להגשמתה. בין אם מדובר בבתי מדרש משודרגים ומכובדים, חדרי מוזיקה, פינות חי מושקעות, או פרוייקטים חינוכיים, אתגרים עם צוות, עם הורים ועוד. אבל איך עושים את זה? איך יודעים לדייק את החלום, את הפרוייקט או האתגר הנכון, ויותר מזה - איך יודעים בכלל להגשים אותו? הקניית השפה הנכונה לדיוק, פירוק ובניית הנקודות בהם נרצה לפעול – היא כלי חשוב בעולמם של מנהלי בתי הספר – ואנחנו כאן עבורכם לטובת מטרה זו.

מספר במאגר גפ"ן: 30099 | שם תכנית: תמ"י – תכנית מינוף יזמות | בתתי הסלים יועץ ארגוני- פיתוח מקצועי, ייעוץ, ליווי והדרכה ומענים חברתיים, ערכיים וקהילתיים

מה כוללת התכנית?

40 שעות ייעוץ וליווי מקצועי עם כלים ללימוד והטמעה
בירור ודיוק נושאים משמעותיים שלא באים לידי ביטוי מספק
פירוק הנושאים ויצירת תכנית עבודה ביצועית לשלוש שנים הקרובות
ליווי בתהליך הביצוע של תכנית העבודה

מלאו את הפרטים והזניקו את בית הספר שלכם!

צועדים קדימה!

התכנית המורחבת של תמ"י – תכנית מינוף יזמות, היא שלב מתקדם בתהליך של מיקוד העבודה הניהולית של המנהל/ת במספר נושאי ליבה המעסיקים ביותר בבית הספר. והיא בנויה כתהליך למנהלים המוכנים לעשות את הצעדים הראשונים לעבודה יישומית מבוססת תכנית עבודה ברורה.

תוכן אקורדיון

בו נבחר יחד שלושה נושאים המשמעותיים ביותר למנהל/ת שאינם מגיעים לידי ביטוי מספק. הנושאים ייבחרו מתוך 13 נושאים השייכים לאחד ממעגלי החזון המרכיבים ומשפיעים על בית הספר.

נפרט אותם לכדי נקודות מדוייקות לתכנית העבודה באמצעות מטרות ויעדים, כמותיים ואיכותניים. באמצעות כלי בקשה חמ"ה המבוסס פסיכולוגיה חיובית

מתוך עבודת העומק נייצר תמונת עתיד קונקרטית וביצועית לתקופה של עד שלוש שנים עם תכנית עבודה אשר ניתן באמצעותה לייצר את התהליך בבית הספר ואף ליישמו בנושאים אחרים.

תהליך הליווי בתכנית זו כולל את הליווי לאורך השלבים בביצוע תכנית העבודה מרגע החשיבה, התכנית והיציאה לדרך – ועד להגשמת התהליך הנבחר.

מה המטרה שלנו?

ניהול בית ספר זה הרבה יותר מתפקיד חינוך. ניתן להקביל את העבודה לניהול חברה עם 30-100 עובדים המשפיעה באופן ישיר על מאות תלמידים. על מנת לייצר מציאות של מוסדות איכותיים ומקצועיים המנוהלים בצורה טובה ומקצועית תוך הגשמת חלומות חינוכיים, יוזמות, פיתוח וניהול צוות מיטבי – ישנה חשיבות רבה להטמיע את השפה הניהולית-ארגונית וליישמה בשטח.

התכניות שלנו בתחום הליווי – עוסקות בדיוק בזה, טיפוח מקצועי של מנהלי החמ"ד אשר ישפיעו באופן ישיר על התלמידים הרבים בכל החינוך הממלכתי דתי בישראל.