תדמית – תכנית המיתוג שלך

הפקה של סרטון תדמית לבית הספר היא פרוייקט עם עלות גבוהה ומשמעותית שלא תמיד זמינה בקופת בית הספר. עלות של הפקת סרטון עם תסריט, תחקיר, צילום ועריכה יכולה להגיע לאלפי שקלים ובתי ספר רבים מוותרים על המחשבה להפיק סרטון כזה. אך בית הספר שלך הוא פרוייקט חינוכי ייחודי מסוגו. יש בו את האוכלוסיה שלו, את הפרוייקטים שלו, ההצלחות והנגיעות המיוחדות רק לו – וחשוב לנו שיהיה לך את היכולת להוציא את הטוב שלך החוצה! תכנית המיתוג עבור בתי הספר של החמ"ד נוצרה במטרה לאפשר לכל בית ספר להפיק סרטון תדמית בסיסי במחירים סבירים בהחלט יחד עם חבילת מיתוג חמ"ד למענה מקיף לצרכי בית הספר. אתם תמשיכו להיות טובים – ואנחנו נסייע לכם להראות את זה לכולם!

מספר במאגר גפ"ן: 30104 | שם תכנית: תדמית - תכנית למיתוג בית הספר שלך | בתתי הסלים יועץ ארגוני- פיתוח מקצועי, ייעוץ, ליווי והדרכה ומענים חברתיים, ערכיים וקהילתיים

מה כוללת התכנית?

חבילת עיצובים למיתוג וניראות בית הספר
הדרכה ודוגמאות לבניית התסריט
יום צילומים מרוכז בבית הספר
עריכה והפקת הקליפ במיוחד עבורכם

מלאו את הפרטים והזניקו את בית הספר שלכם!

להיות במקום הראשון

תכנית תדמית מטרתה לייצר עבורכם מעטפת מיתוג הכוללת סרטון תדמית במחיר מוזל, וחבילת עיצובים ממותגי חמ"ד עם שם בית הספר. הכנת הסרטון כוללת תסריט מוכן מראש להקלה על עבודת ההכנה של הפרטים, שלוש שעות צילום בבית הספר ועריכת קליפ איכותי באורך 2-4 דקות לבחירתכם לבתי ספר המעוניינים בכך ניתן להוסיף גם הדרכה וסיוע בפתיחת עמוד פייסבוק/אינסטגרם לבית הספר הכוללת הדרכה על פתיחת העמוד, ליווי בשלבים הראשונים והדרכה על השיטות האופטימליות לפרסום הנעשה בבית הספר.

תוכן אקורדיון

תידרשו למלא טופס ובו הפרטים הנדרשים לעיצוב, ומיד לאחר מכן ניגש לעבודת העיצוב על מנת שתקבלו חבילת עיצוב הכוללת לוגו, שקופית למצגת, כרטיס ביקור, חתימה למייל, דף מדפסת, מעטפה ופולדר.

הכנה ובניית התסריט המתוכנן, החלטה על הפרטים המצולמים ועל הדוברים, וקביעת תאריך יעד לצילום

מצלמים בבית הספר לפי התסריט שנקבע, ממתינים לסקיצות וממשיכים עד לסיום הסרטון. הסרטון יעלה לערוץ היוטיוב של אגודת ידידי החמ"ד כנפח פרסומי נוסף לבית הספר.

מה המטרה שלנו?

אנו מאמינים כי כל בית ספר צריך להציג את עצמו בצורה הטובה ביותר, וכי סרטון תדמית הוא כלי חשוב ליצירת רושם ראשוני חיובי ולגיוס תלמידים חדשים. חשוב לנו מאוד לתת אפשרות לכל בית ספר להציג את עצמו בצורה מקצועית ומושכת, ללא קשר לגודל או למצבו הכלכלי.

התכנית שלנו, המציעה לבתי הספר הפקת סרטון תדמית איכותי, המותאם לצרכים וליכולות שלהם, במחיר סביר, יחד עם חבילת עיצוב מקיפה, תסייע לבתי הספר בחמ"ד להציג את האיכויות שלהם החוצה כלפי הקהילה – ותשים את הטוב הרב הקיים אצלכם, במרכז העניינים.