ערכית – הערכה השנתית לילדי החמ"ד

כולנו מכירים את השלב בו צריך להחליט על מתנה קטנה לקראת איזה חג, או אירוע מיוחד. יש מי שנהנה מהחיפוש, ויש מי ששובר את הראש – אבל מכנה משותף אחד יש לכולם – כולם מחפשים דברים ערכיים, מתנות איכותיות ומשהו שימושי! וזה בדיוק מה שעשינו השנה! בשיתוף פעולה עם הרכזות החינוך החברתי ערכי המחוזיות – יצרנו ערכה שנתית, עם מתנות לאורך השנה המיועדות לתלמידים ולהורים ומהוות פיתרון מעולה להתנהלות השנתית! המתנות מלוות במערכי תוכן איכותיים המחברים את התלמידים לערך הבא לידי ביטוי במתנה ומאפשרים לבית הספר לרכוש מתנות זולות משמעותית, המתאימות לערכי החמ"ד!

מספר במאגר גפ"ן: 11518 | שם תכנית: ערכית - תכנית פעילות לבתי הספר | בתתי הסלים תחומי המח"ר: מורשת, חברה ורוח ומענים חברתיים, ערכיים וקהילתיים

מה כוללת התכנית?

סט של 4-6 מוצרי תוכן איכותיים לתלמידים לאורך השנה
פעילות מותאמת לכל אחד מהמוצרים
מחירים זולים משמעותית מהקיים
התאמה מיטבית לתלמידי החמ"ד

מלאו את הפרטים והשקיעו בתלמידים שלכם!

לדעת שיש לכם הכל

הערכה שלנו היא ערכה של פעילויות ומתנות תוכן ערכיות ואיכותיות(!) לאירועים מיוחדים במהלך השנה, המתנות מגיעות יחד עם מערכי פעילות מעניינים וערכיים במטרה להעצים את ערך המתנה ואת חיבור התלמידים לנושא.

האירועים בהם עוסקות הערכות הם:  חנוכה | פסח| שבוע החמ"ד | חלוקת תעודות | מפגשי הורים | יום ירושלים | יום העצמאות ועוד

פשוט נשאר לכם להחליט, ולהזמין!

מפעילים ת'ראש היא ערכה בת ארבעה מוצרים איכותיים סביב מעגל השנה הכוללת תוכן פעילות לכל מוצר ומהווה כלי עזר משמעותי לתפקוד במהלך השנה. עלות הערכה הינה 36 ₪ לתלמיד ובמילים אחרות פחות מ10 ₪ למתנה.

זמן משפחה היא ערכה בת שישה מוצרים איכותיים סביב מעגל השנה הכוללת תוכן פעילות לכל מוצר ומהווה כלי עזר משמעותי לתפקוד במהלך השנה. עלות הערכה הינה 39 ₪ לתלמיד ובמילים אחרות פחות מ7 ₪ למתנה.

מתוך ידיעה שהיכולת הכלכלית של כל מוסד חינוכי היא שונה, פתחנו את האפשרות לרכוש את הפריטים בערכות באופן נפרד. יחד עם זאת, שמרנו לכם את האופציה להנחה דיפרנציאלית. ככל שתוסיפו מוצרים נוספים מהערכות השונות – כך יגדל אחוז ההנחה שתקבלו על הסל הסופי של המוצרים.

מה המטרה שלנו?

חמ"ד זה לא רק בית הספר אליו מגיעים הילדים אלא גם המשפחה אליה הם חוזרים לאחר שעות הלימודים. מוצרי התוכן, הערכות, הפעילויות וכל מה שאנחנו מייצרים עבורכם – מטרתם להביא את ערכי החמ"ד גם הביתה, בתוכן, בחוויה ובניראות המוצר אותו הם מביאים.

ההשפעה של תלמיד המקבל מוצר תוכן של החמ"ד, יחד עם ערך מלווה ואח"כ מביא אותו הביתה, שם הוא משחק בו, או מציג למשפחתו – גבוהה מאוד, ולשם כך אנחנו פועלים.