כנפיים – צוות מוביל חזון

תכנית "כנפיים" היא תהליך עומק ארגוני, המקיף את כל מעגלי העשייה הקיימים בבית הספר, במטרה לנתח, להבין, לתכנן ולבנות יחד תכנית עבודה מכוונת חזון ביצועי המבוססת על פסיכולוגיה חיובית ובכוחה לרתום את צוות בית הספר לעשייה משמעותית ומקדמת בבית הספר. התכנית מתאימה למנהלים הרואים בצוות שלהם את המנוע המשמעותי ביותר בבית הספר, ורוצים להפוך את העבודה הצוותית לטובה ופרודקטיבית יותר תוך אווירה נעימה ומקדמת. התכנית מותאמת גם לבתי ספר החווים קושי בעבודת הצוות ובאווירה בבית הספר אך גם לבתי ספר הפועלים מצויין ורוצים להפוך את העשייה הצוותית למשמעותית יותר

מספר במאגר גפ"ן: 30101 | שם תכנית: כנפיים - צוות מוביל חזון | בתת הסל יועץ ארגוני- פיתוח מקצועי, ייעוץ, ליווי והדרכה

מה כוללת התכנית?

70 שעות ייעוץ ליווי ומיפוי מקצועי עם כלים ללימוד והטמעה
שתי סדנאות ותכנון ושני ערבים להנעה והשקה
מחקר ייחודי ומעמיק, ומפה אבחונית לבית הספר
תכנית עבודה מעשית מבוססת חזון בשלושה מעגלים ל3-5 קדימה

מלאו את הפרטים והזניקו את בית הספר שלכם!

זה הזמן להמריא

תכנית "כנפיים" – פרוסה לאורך השנה באופן המאפשר תהליך איכותי, יסודי ומעמיק, באמצעות בירור עם צוות הנהלת בית הספר, המורים, וגם ההורים במשימה משותפת לבחירת חזון והפיכתו לתכנית עבודה מעשית. החזון יורכב משלושה מעגלים מרכזיים אשר יובילו את העשייה והתכנון ובכל מעגל צוות מתפקד, מוכשר ופעיל. התהליך הינו תהליך חזק, מטלטל ואיכותי – ומהווה עליית מדרגה משמעותית בפעילות בית הספר.

תוכן אקורדיון

ייעוץ, אימון, ליווי והדרכה, יחד עם ראיונות בקרב צוותי בית הספר לגיבוש תמונה ראשונית ומדויקת להנעת התהליך עם יועץ ומלווה ארגוני במטרה ליצור הבנה, חיבור לתהליך ושיקוף של מה שקורה ועתיד לקרות יחד.

ניתוח תמות על ידי שיטת מחקר איכותני גראנד תיאוריה מותאם לבית הספר, קריאת חומרים רלוונטיים ומסמכים של בית הספר וניתוחם לכדי מפה אחת ברורה

בניית צוות מוביל בבית הספר בשלושה מעגלי חזון, הכשרה באמצעות סדנאות וליווי אישי, מפגשים ויצירת תכנית עבודה מעשית מבוססת על כל אחד משלושת מעגלי החזון הנבחרים.

בנייה מדוייקת של ערבי השקה, תכנון הצגת החזון ויציאה לדרך חדשה מבוססת חזון מעשי

מה המטרה שלנו?

ניהול בית ספר זה הרבה יותר מתפקיד חינוך. ניתן להקביל את העבודה לניהול חברה עם 30-100 עובדים המשפיעה באופן ישיר על מאות תלמידים. על מנת לייצר מציאות של מוסדות איכותיים ומקצועיים המנוהלים בצורה טובה ומקצועית תוך הגשמת חלומות חינוכיים, יוזמות, פיתוח וניהול צוות מיטבי – ישנה חשיבות רבה להטמיע את השפה הניהולית-ארגונית וליישמה בשטח.

התכניות שלנו בתחום הליווי – עוסקות בדיוק בזה, טיפוח מקצועי של מנהלי החמ"ד אשר ישפיעו באופן ישיר על התלמידים הרבים בכל החינוך הממלכתי דתי בישראל.